rätt.

Jag är så oerhört glad över att ha återvänt till min lilla bibliotekarievärld igen, fylld av av berättelser, konstnärlighet och blomstrande fantasi. Jag gick lite vilse där ett tag. Det har märkts på mitt kreativa skapande och min närvaro här inne på molnrumsbloggen. Men nu kör jag mitt eget race igen, fortsätter gå på känslan. För det är när jag gör just det som det blir rätt ♡
 
#1 / / Lasse:

Nu blommar din blogg igen,
välkommen tillbaka,
kära Linnea!


Man bör ibland gå vilse rätt och slätt -
sen vet man säkert när man hittat rätt,
för är det rätt så är det också lätt!

Och livet vecklar ut sig som en bok
och då och då så går det helt på tok -
därefter blir man lite mera klok!

Din rytm; med blad för blad och kliv för kliv,
den leder åter till ditt inre driv -
Du skriver själv din saga om ditt liv!

Svar: Tack så hjärtligt för jättefin dikt och kloka ord, kära Lasse! Ser fram emot att få skriva fortsättningen på min livssaga här framöver, ackompanjerat av din vackra poesi ❀ ❀ ❀
molnrum