kär.

Jag gjorde en berlock väldigt nyligen. Av kristallen Rosenkvarts, köpt ifrån Bicone Design. Rosenkvartskristaller står för kärlek och tillit. Jag har alltid velat ha just en sådan. Och nu ligger den här, väntandes på att få bäras.
Jag känner mig redan kär ♡
 
#1 / / Fröken Träd:

Vad fin den blev! <3 Använd den varje dag. Gör en hjärtmeditation på morgonen och ladda den inför dagen. <3

Svar: Tack! ♡ Ska bära den så ofta jag bara kan! ♡
molnrum

#2 / / Lasse:

Så kärt, kära Linnea;
tre smycken i ett pärlband:
Du, berlocken och bloggen!


Runt halsen du bär
en bultande sten
med dess karaktär
av kärlek så ren

av tillit, enär
den bärs av den fen
av soft atmosfär
och doft av syren

den är vad den är
i skimrande sken
och snart populär
tillika succén

tack vare idén:
Linnea(-)teljén,
den är vad den lär;
för nu är den kär!

Svar: Hjärtligt tack för din jättefina dikt, kära Lasse! Även den en pärla ♡
molnrum