molnbrosch.

Jag känner mig fri. Som ett moln. För idag lämnade jag in min hemtenta. Den som jag skrivit länge på. Jag firade med att gör mig fin.
I molnbrosch. Det är fyra år sedan jag designade och tillverkade den. Ändå har broschen aldrig burits.
Jag kände att det var dags nu ♡
 
#1 / / Lasse:

Vilken fin brosch, bild och text!
Broschen är ju ditt blogg-emblem
materialiserat! med tre droppande
pärlor glädjetårar!

Nu när solen går upp i sydöst,
nu när kölden har kommit med höst,
är det för oss en trösterik tröst
att få höra din värmande röst,
se din brosch! som nu pryder ditt bröst.

Grattis kära Linnea till din inlämnade hemtenta!
Duktigt! Igen!
Kanske hörs din röst genom molnen
per telefon redan idag?

Svar: Tack så mycket, kära Lasse! Och tack för din fina dikt och gratulation! Vi hörs nästa molnsamtal igen ❀ Kramar
molnrum