förändring.

Jag kände att det var dags att ändra på min kreativitet idag. Göra något nytt. Så jag tog fram mina akvarellfärger. Tecknade inte ens i förväg med blyertspenna, som jag annars alltid gör. Jag bara målade. Utan att tänka. Det blev kristaller. I förändringens färg. Lila. Den lyckligare tiden börjar nu. Jag känner det också ♡
 
#1 / / Lasse:

Så väldigt fint, kära Linnea!

I förändringens färg, som är lila,
kan du nu släppa loss, börja smila,
låta färgerna flöda och ila
som de vill över pappret. Sen vila
i en visshetens tankar, trankila
och kristallklara känslor subtila,
och om detta får var och en tycka
som den vill, men om någonting smycka
våra liv, är det tider av lycka!

Stort LYCKA till nu med allt, kära du!


Svar: Tack så jättemycket, kära Lasse! Så vackert skrivet! Hoppas att du får några fina veckor med vila du också ❀
Kramar
molnrum

#2 / / FRÖKEN TRÄD:

Åh, kristallerna! <3

Svar: Ja! ♡♡♡
molnrum